Premda nije riječ o skupocjenoj limuzini, T-Roc raspolaže gomilom dodataka koji vožnju čine ugodnijom, sigurnijom i opuštenijom. Evo najzanimljivijih…

 

1  Ako treba, vozi i sam

Zasad, doduše, samo u prometnoj gužvi, pri brzinama do 65 km/h. Automobil sam, koristeći ispod haube smješteni radar i iza unutrašnjeg retrovizora ugrađenu videokameru, prepoznaje što se događa u njegovoj okolini i sam daje gas, pritišće kočnicu i okreće upravljač da bi pratio promet. Vozač za to vrijeme može predahnuti. Volkswagen to zove Traffic Jam Assist.

 

 2  Automatski pali i gasi duga svjetla

Kamera iza unutrašnjeg retrovizora prati promet ispred automobila i, pod uvjetom da nema vozila kojima bi mogla zasmetati, automatski uključuje duga svjetla čim brzina prijeđe 60 km/h. U slučaju da netko naiđe, T-Roc sam obara svjetla prije nego li zaslijepi vozače.

 

3  Ima oči i na leđima

Izlazak u rikverc iz dvorišta ili s parkirališta na glavnu cestu uvijek je riskantan manevar. T-Roc, međutim, ne samo da prepoznaje prepreke neposredno iza automobila, nego i objekte u pokretu – druge automobile, bicikliste, pješake – koji se približavaju sa strane. Straga ugrađeni radar, naime, otkriva objekte na udaljenosti od čak 40 metara, i na njih upozorava vozača ako se kreću brzinom od najmanje 4 km/h. Izostane li njegova reakcija, auto sam koči i sprečava nesreću.

4  Pokreće ga Motor godine

Jedan, ali (zlata) vrijedan. T-Rocov jedini benzinski motor u ponudi - trocilindarski 1.0 TSI sa 115 KS - proljetos je nagrađen prestižnom titulom Međunarodnog motora godine, koju od 1999. dodjeljuje žiri specijaliziranih novinara iz čitavog svijeta. Nije stoga ni čudno što ga njemački proizvođač ugrađuje u čak 15 svojih modela…

 

5  Prepoznaje svog vozača

Ljudi su različiti. Jedni su visoki, drugi niski; jedni slušaju glasan rock, drugi više vole klasiku, jednima je hladno ljeti, drugima prevruće i zimi. Volkswagen je tome doskočio tako što je svakom vozaču dodijelio zaseban profil. I čim prema ključu prepozna o kojem je vozaču riječ, automatski podešava položaj sjedala i vanjskih retrovizora, prilagođava temperaturu i jačinu puhanja ventilacije, prebacuje na omiljenu radio-stanicu i podešava glasnoću, mijenja izgled instrumentne ploče…

 

6  Prodavat će se i kao cabriolet

Čak 20 modela želi njemački proizvođač u svojoj ponudi imati u kategoriji SUV do 2020. Zasad ih je sedam – Tiguan, Tiguan Allspace, Touareg, Atlas, Teramont, T-Roc i najavljeni T-Cross. U iduće dvije godine, dakle, trebalo bi ih se pojaviti još 13. Jedan od njih bit će i cabriolet SUV upravo na osnovi T-Roca. Na čitavom tržištu trenutno postoji samo još jedan automobil u toj kategoriji - Range Rover Evoque Cabrio.